21 април, 2019

ДА УЛОВИМ КЪСМЕТА

През 2009 г. в паузите за кафе на един от курсовете по фън шуй в Киев, чух как другите обсъждат някаква странна техника. Излизат от вкъщи в определено време и вървят в определена посока. Всичко това ми се стори доста откачено. Повечето хора, когато не разбират нещо, са склонни много бързо да го заклеймят. И аз не бях изключение. Казах си: Фън шуй съм изпробвала многократно и знам, че работи, но не съм толкова луда, че да тръгна да събирам някаква енергия. Е, само две години след това вече бях на първия курс по Ци Мен Дун Цзя и от тогава непрекъснато го използвам. Не само, че правя такива разходки, но и пътуванията си изчислявам по този начин, използвам и мистичния Ци Мен и активациите. Много от техниките са пробвали и моите клиенти. Повече примери от моята практика ще ви разкажа на уебинара.



ПРОГРАМА НА КУРСА

● Какво е Ци мен Дун Цзя
● Какво представляват разходките
● Как да изберем нужната ни разходка
● Правила за безопасност
● Кога разходките са неефективни
● По какъв начин може да усилите структурата
● Как да изчислите сами в какво направление да се разходите:
    - за здраве
    - за любов
    - за раждане на деца
    - за пари
    - за бизнес
    - за кариера
    - за учение
● Кои са най-силните разходки
● Кое е най-подходящото време за разходка
● Връзка между разходките и човека
● И много други интересни неща

След този уебинар ще се научите самостоятелно да изчислявате разходките, с което значително ще повишите своя късмет.

След като заплатите курса, ще получите материалите под формата на видео презентация.

Цената е 47 лева.


БАНКА ДСК
BG75STSA93000000153164
Сашка Величкова

Няма коментари:

Сътрудници

На този имейл адрес може да се свържете с консултант:

sashkavel@abv.bg